Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je veel gestelde vragen en het daarbij horende antwoord. Hopelijk vind je je vraag terug. Zo niet, stel je vraag gerust via [email protected]

Activiteiten:

  • De activiteitenkalender vind je onderaan de homepagina bij CLUB agenda
  • Mis je nog een activiteit geef dit dan door via [email protected]

Ledenadministratie:

  • Hoe kan ik me aanmelden als lid? Klik op het icoontje "Lid worden"en vul je gegevens in.
  • Je moet opzeggen voor 1 december van het lopende jaar. Doe je dit niet dan ben je voor het komende hele jaar nog lid bij Thadia en ben je dus contributie verplichtig
  • Opzeggen doe je via dit formulier
  • Kan ik per half jaar opzeggen? Nee wij werken met een lidmaatschap van een heel jaar. Leden die zich uitschrijven moeten gewoon het volledige bedrag betalen van het lidmaatschap van het jaar waarin ze opzeggen. Iemand die in april wil opzeggen moet alsnog een heel jaar contributie betalen. Dit ligt vast in de statuten. De gedachte hierachter is dat schommelingen budgettair lastig in te plannen zijn, wij betalen voor ieder lid een heel jaar kosten vooruit. Daarom dat maar een keer per jaar op kan zeggen en wel aan het einde van dat jaar.
  • Blessures en ziekte: Hoe vervelend en ongelukkig het ook is voor leden, we kunnen geen geld terugstorten voor het een bepaalde periode van het lidmaatschap. Het beleid van het bestuur is om dit nooit te doen, voornamelijk wegens de volgende reden:Het zou ons in de positie brengen om per geval te moeten beoordelen of restitutie op zijn plaats is en het zou te moeilijk zijn om hier een objectieve grens in te trekken. Lang niet iedere blessure/ziekte is even schrijnend als de andere, maar als bestuur vinden we niet dat wij kunnen beoordelen wie er wel/geen recht heeft op restitutie. Anders moeten wij straks verdedigen waarom iemand die wegens een enkelblessure een maand niet kan spelen geen geld teruggestort krijgt en iemand die een knieblessure van 2 maanden dat wel zou krijgen. Daarom is het beleid van het bestuur om dit bij niemand te doen.
  • Kan ik nu lid worden van de club? Ja, je betaalt dan vanaf het moment dat je lid wordt van de club je lidmaatschap. Leden die zich gedurende het seizoen inschrijven betalen wel proportioneel. Alleen voor nieuwe leden zal de ledenadministratie in samenwerking met de penningmeester zorgen dat het nieuwe lid alleen voor de nog resterende maanden van het al lopende kalenderjaar hoeft te betalen. Dit past bij de gedachte dat we de grens voor nieuwe leden zo laag mogelijk willen houden. Daarnaast komt het budget niet in gevaar bij nieuwe leden. 
  • Ik ben mn pasje kwijt/doet het niet meer/ik wil een nieuw pasje? Dat kan. De kosten van een nieuw pasje zijn € 5,00. Je kunt een nieuwe aanvragen via [email protected].
  • Op de site zie ik dat dit vóór 1 december moet gebeuren omdat lidmaatschapsjaren ingaan op 1 januari. Echter, ik heb nog wintertraining tot half maart. Kan ik daarom mijn lidmaatschap opzeggen per 1 april?: Wij hebben echter regels opgesteld waar we ons aan houden. https://www.thadia.nl/algemene_voorwaarden_training Zie nummer 9 en 11. Dat is de keuze die je maakt als je je opgeeft voor de wintertraining, dan ben je dus in het jaar daarop ook het hele jaar lid. Wij zeggen niet op op andere momenten. 

Facturatie:

  • Vanaf 2019 wordt in 1x gefactureerd
  • Over de hoogte van de contributie is gestemd in de ALV
  • Op de factuur van 3-6-2019 staat als titel contributie en training. In de factuurregels kun je zien wat daadwerkelijk gefactureerd is.
  • Op de factuur vind je een duidelijke omschrijving